MonutaNet
tijdelijk niet bereikbaar
MonutaNet tijdelijk niet bereikbaar
Zoals vermeld in onze nieuwsbrief van 21 januari, investeren wij verder in digitale ondersteuning. Het oude online portaal, MonutaNet, wordt op dit moment volledig vernieuwd, zodat het voor nu en in de toekomst voldoet aan alle voorwaarden op het gebied van techniek en beveiliging. Samen kunnen we jouw klanten zo op de best mogelijke manier ondersteunen.
MonutaNet is niet bereikbaar tot in juni
In juni verwachten we ons vernieuwde MonutaNet te kunnen introduceren. Vanaf vandaag is vanwege de vernieuwing van het systeem het huidige portaal niet meer bereikbaar.
Tot 1 mei geen wijzigingen mogelijk
Voor een zuivere overgang naar het nieuwe systeem, kunnen er tussen 10 april en 1 mei in de database geen wijzigingen gedaan worden. Dat betekent dat er geen wijzigingen van klantgegevens, aanvragen of verzekeringen kunnen worden vastgelegd.
Wijziging doorgeven?
Tot de livegang van het nieuwe MonutaNet in juni kun je belangrijke wijzigingen van bestaande verzekeringen aan ons doorgeven door het mutatieformulier in te vullen of te bellen met onze collega’s van Intermediair Support. Het mutatieformulier is per e-mail op te vragen via intermediair@monuta.nl . Vanaf 1 mei kunnen wij deze wijzigingen voor je verwerken. Kom je er niet uit? Dan kun natuurlijk altijd contact opnemen met ons. Dan helpen wij je verder.
Aanvragen, afsluiten of bijsluiten van een verzekering?
Over het aanvragen of bijsluiten van verzekeringen zullen wij begin mei meer uitleg geven.
Uiteraard houden we je op de hoogte van de exacte datum dat het nieuwe systeem weer beschikbaar is. Na livegang van het nieuwe portaal zal inloggen alleen mogelijk zijn via eHerkenning.
Wij realiseren ons dat hiermee onze dienstverlening tijdelijk anders is dan je van ons gewend bent, maar doen er alles aan zo snel mogelijk een toekomstbestendig nieuw intermediair portaal aan te bieden.
Bewindvoerder of curator?
Ben je geen intermediair maar bijvoorbeeld bewindvoerder of curator? Dan is MonutaNet voor onbepaalde tijd niet beschikbaar.
Vragen?
Heb je vragen? Neem dan gerust contact op met onze afdeling Intermediair Support. Zij zijn bereikbaar via telefoonnummer 055 – 539 11 30. Je kunt ook altijd een e-mail sturen naar intermediair@monuta.nl.