Overslaan en naar de inhoud gaan
Onderhoudsmelding

We vernieuwen op dit moment belangrijke systemen om onze dienstverlening voor u te verbeteren. Door de overstap kunnen we tijdelijk geen wijzigingen doen. Wilt u iets wijzigen in uw gegevens of een verzekering afsluiten? Dat kan in mei weer. Voor vragen over bestaande verzekeringen zijn we tijdens deze periode bereikbaar op werkdagen van 08.30 tot 17.00. 

Natuurlijk kunt u ons voor overlijdensmeldingen gewoon 24/7 bellen op 0800 - 023 0550.

Afbeelding
Pieter blijft op de boot

Mijn Monuta
inloggen

Mijn Monuta

Login via uw Mijn Monuta account en pas uw gegevens aan. 

Heeft u nog geen account? Registreer u en maak een account aan. 

Voordelen Mijn Monuta

  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en direct aanpassen
  • Uw uitvaartwensen opslaan en bewerken
  • Uw verzekeringen bekijken
Veelgestelde vragen

FAQ - Mijn Monuta

Hoe activeer ik Mijn Monuta?

U activeert uw account met uw polisnummer en de laatste drie cijfers van uw IBAN. Na het invullen van uw gegevens ontvangt u een e-mail met een activatielink. Hiermee activeert u uw account definitief. 

Wat kan ik in Mijn Monuta?

In Mijn Monuta ziet u uw verzekeringsoverzicht van Monuta. Hier kunt u uw verzekering wijzigen, familieleden bijschrijven of uw gegevens aanpassen. Ook legt u hier eenvoudig uw uitvaartwensen vast. 

Kan ik inloggen met DigiD?

U kunt helaas niet inloggen met DigiD. 

Het lukt mij niet om Mijn Monuta te activeren of in te loggen.

We werken momenteel aan onze systemen, voor de verbetering van de klantervaring. Daardoor is het tijdelijk niet mogelijk om een nieuw Mijn Monuta account aan te maken.