Overslaan en naar de inhoud gaan
Afbeelding
Pieter blijft op de boot

Mijn Monuta
inloggen

Mijn Monuta

Login via uw Mijn Monuta account en pas uw gegevens aan. 

Heeft u nog geen account? Registreer u en maak een account aan. 

Voordelen Mijn Monuta

  • Uw persoonlijke gegevens bekijken en direct aanpassen
  • Uw uitvaartwensen opslaan en bewerken
  • Uw verzekeringen bekijken
Veelgestelde vragen

FAQ - Mijn Monuta

Hoe activeer ik Mijn Monuta?

U activeert uw account met uw polisnummer en de laatste drie cijfers van uw IBAN. Na het invullen van uw gegevens ontvangt u een e-mail met een activatielink. Hiermee activeert u uw account definitief. 

Wat kan ik in Mijn Monuta?

In Mijn Monuta ziet u uw verzekeringsoverzicht van Monuta. Hier kunt u uw verzekering wijzigen, familieleden bijschrijven of uw gegevens aanpassen. Ook legt u hier eenvoudig uw uitvaartwensen vast. 

Kan ik inloggen met DigiD?

U kunt helaas niet inloggen met DigiD. 

Het lukt mij niet om Mijn Monuta te activeren of in te loggen.

Neem telefonisch contact met ons op via 0800 - 022 22 92 (gratis). Bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 08.00 tot 20.00 uur.